xplorerlife.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranica xplorerlife.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranica xplorerlife.hr kliknite na gumb "Razumijem".
Razumijem

Pitanja i odgovori

Pitanja i odgovori
Dostupan Vam je Live Chat gdje možete postaviti pitanja na koja ćete isti trenutak dobiti odgovor.

U međuvremenu, molimo vas pročitajte često postavljena pitanja i pokušajte pronaći odgovor na svoje pitanje.

Što je Xplorer?
Xplorer je brand sportsko-rekreativnih proizvoda: bicikli za odrasle i djecu, fitness sprave za kućnu i komercijalnu uporabu te opremu za stolni tenis i sportove s loptom. 

Trebam li se registrirati da bi kupovao na Xplorer internet trgovini?
Ne. Kako bi kupovali možete se registrirati. Također možete izvršiti kupovinu bez registracije. Najbitnije je to da je registracija na Xplorer besplatna i vrlo jednostavna:

    • Označite "Registriraj se" checkbox i upišite osnovne informacije o sebi (potrebno je ispuniti sva polja označena zvjezdicom).
    • Dobit ćete e-mail sa potvrdom

Zaboravio sam svoju lozinku. Mogu li je resetirati?
Ukoliko ste se već registrirali na našim stranicama, a zaboravili ste lozinku kliknite na „zaboravljena lozinka“ te molimo vas da upišete svoju e-mail adresu. Upute za promjenu lozinke doći će vam putem e-maila.

Ne mogu se registrirati na stranici
Provjerite jeste li upisali sve potrebne podatke i velika i mala slova.Provjerite crveno označena polja da bi dovršili registraciju. Kada ih popunite dobit ćete e-mail sa potvrdom registracije.

Ako još uvijek imate problema pošaljite nam svoj broj telefona na [email protected] kako bi Vas mogli kontaktirati i pomoći vam u rješavanju problema.

Plaćanje

Koje vrste plaćanja postoje prilikom kupovine u Xplorer web trgovini?
Xplorer vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta

VIRMANSKO PLAĆANJE:
Općom uplatnicom ili Internet bankarstvom

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte ili Fine.
Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo vam naručene proizvode.

POUZEĆEM:
Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

PLAĆANJE KARTICAMA:
Obročno: Visa, Maestro, Diners, American Express karticama do 12 rata beskamatno.
Jednokratno: MasterCard

Što da radim ukoliko moja kreditna kartica nije uspješno autorizirana?
Ukoliko Vaša kreditna kartica nije uspješno prošla proceduru autorizacije svoju narudžbu možete nastaviti dalje procesuirati plaćanjem nekom od ostalih kreditnih kartica.

Narudžbe

Kako znam da su artikli dostupni u Xplorer web trgovini?
Artikli pored kojih piše „Nema na skladištu“, nisu dostupni za isporuku. Možete nas kontaktirati vezano za status traženog artikla. Ažuriranje zaliha obavlja se više puta dnevno, pa stoga ipak postoji mogućnost da neki od traženih artikla nije dostupan. Ukoliko se dogodi da ste naručili artikl koji nije dostupan na skladištu, obavijestit ćemo vas e-mailom. 

Kako znam da je moja narudžba u Xplorer web trgovini zaprimljena?
Nakon završene kupovine šaljemo Vam e-mailom potvrdu o primitku narudžbe kroz nekoliko minuta,  te vas obavještavamo o status narudžbe.

Koliko treba vremena da dobijem svoju narudžbu?
Hrvatska: u roku 2-5 radnih dana od slanja proizvoda

Koliko plaćam poštarinu?
Dostava za kupovinu iznad 300 kuna vrijednosti je besplatna.
Za kupovine manje vrijednosti dostava se naplaćuje 19,99 kuna.

Kako se vrši otprema?
Hrvatska: otprema robe se vrši uslugom dostavnih službi.

Što ukoliko je moja narudžba oštećena prilikom transporta?
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva  pri  preuzimanju pošiljke, te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.

Odabir bicikla

Kako odabrati bicikl?
Kod kupnje bicikla je najbitniji korak određivanja namjene bicikla i veličine okvira.
Prije nego što kupite bicikl trebate postaviti sebi dva pitanja - kako ću koristiti ovaj bicikl i gdje ću koristiti ovaj bicikl. Kad jednom odredite gdje ćete najčešće voziti bicikl, bolje ćete znati odabrati koji tip bicikla vam odgovara. Razni tipovi bicikala ispunjavaju različite zahtjeve u pogledu terena po kome se vozi, brzine vožnje, udobnosti itd.
Za rekreativce ja najbitnija udobnost, dok za one sklone utrkama postoji bitno pravilo da bi biciklist mogao iskoristiti svu energiju i snagu, a to se može spriječiti samo ako se odabere prava veličina bicikla.

Kako odabrati veličinu okvira bicikla?
Kod kupnje bicikla uz visinu je jako bitna i dužina “rame” jer često odnos dužine nogu i trupa nije proporcionalan sa visinom korisnika.
Za određivanje optimalne veličine bicikla bitno je najprije izmjeriti visinu raskoraka. Nakon izmjere dobivenu visinu potrebno je pomnožiti sa 0,67. Dobiveni rezultat nam pokazuje veličinu okvira bicikla koja je primjerena za cestovne bicikle. Brdskim biciklistima se preporuča da od prije dobivenog rezultata oduzmu 10 do 12 cm. (visina raskoraka * 0,67 – 10 cm). Ako želite centimetre pretvoriti u inče pomnožite dobiveni rezultat sa 2,54.

Kako odabrati ženski bicikl?
Ženski okviri su potpuno drugačije geometrije kao muški. Zato proizvođači bicikla izrađuju posebne bicikle dizajnirane samo za žene, tj. za ženski oblik tijela.

Kako odabrati fitness spravu za vježbanje?
Da li je to kućni bicikl, traka za trčanje, električni trenažer ili nešto četvrto, odgovor je vrlo jednostavan, najbolja sprava za vježbanje je ona koja se koristi!

Ako trebate dodatnu pomoć Xplorer tim je ovdje da bi vam pomogao.
Slobodno nam se javite na email [email protected] ili telefonom na 0800 300 606. Naš tim za korisničku podršku čeka vaša pitanja i sugestije.