xplorerlife.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranica xplorerlife.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranica xplorerlife.hr kliknite na gumb "Razumijem".
Razumijem

Veličina globalnog tržišta fitness opreme iznosila je 11,6 milijardi USD 2020., a predviđa se da će dosegnuti 14,8 milijardi USD do 2028.


Fitnes oprema uključuje sve sprave i sprave za razne tjelesne vježbe. Izvješće pokriva istraživanje industrije opreme za fitness zajedno s njezinim vrstama i krajnjim korisnicima. Segmenti koje analiziraju korisnici fitness opreme uključuju kućne korisnike, teretane i ostale komercijalne korisnike (uredi, hoteli, bolnice i medicinski centri te javne ustanove).


Globalno tržište fitness opreme posljednjih se godina razvija pristojnim tempom kako ljudi postaju oduševljeni fitnessom. Fitnes industrija je značajno napredovala. Glavni čimbenici koji utječu na rast tržišta uključuju globalno povećanje pretile populacije, povećanje raspoloživog dohotka u zemljama u razvoju i povećanje populacije mladih u regijama u razvoju. Međutim, izbijanje COVID-19 je još jedan čimbenik koji je pozitivno utjecao na sklonosti ljudi prema njihovim fitness ciljevima. Ljudi postaju sve svjesniji zdravlja i traže različite fitness sprava koje se mogu koristiti kod kuće.


Briga o sebi postaje vitalni dio zdravlja ljudi usred COVID-19, uključujući mentalno, fizičko i emocionalno zdravlje. Pandemija je podigla zdravstvenu svijest građana kako bi se ojačao njihov imunološki sustav i fizička kondicija.


Nametanje izolacije u cijelom svijetu također je rezultiralo zatvaranjem teretana, što je dovelo do interesa posjetitelja teretana za opremu za kućni fitness od 2020. Očekuje se da će povećana svijest o zdravlju i fitnesu značajno potaknuti rast tržišta opreme za kućni fitness.


Pregled segmenata


Globalno tržište opreme za fitness segmentirano je prema vrsti, krajnjem korisniku i regiji. Na temelju vrste, tržište opreme za fitness kategorizirano je u opremu za kardiovaskularni trening, opremu za trening snage i drugu opremu.


Segment opreme za kardiovaskularni trening podijeljen je na trake za trčanje, eliptične trenažere, sobne bicikle, sprave za veslanje i druge. Prema krajnjem korisniku, tržište je segmentirano na kućne korisnike, zdravstvene klubove/teretane i druge komercijalne korisnike.


Oprema za trening snage sastoji se od slobodnih utega i drugih sprava kao što su potisak za ramena, potisak za noge, potisak za prsa i crossover kabeli. Drugi segment opreme su monitori aktivnosti ili trackeri i analizatori tijela.



Tržište fitnes opreme po vrsti



Prema korisniku, globalno tržište opreme za fitness kategorizirano je u kućne korisnike, zdravstvene klubove i druge komercijalne korisnike. Kućni korisnici kupuju raznovrsnu opremu za fitness za osobnu upotrebu. Zdravstveni klubovi/teretane/fitnes centri kupuju opremu za fitness u komercijalne svrhe. Fitness oprema nužan je preduvjet za njihovu osnovnu djelatnost. Pandemija je uzrokovala zatvaranje teretana i klubova zdravlja diljem svijeta te negativno utjecala na cjelokupno poslovanje. Međutim, drugi komercijalni korisnici, kao što su hoteli, bolnice i medicinski centri, javne ustanove i korporativni uredi, kupuju opremu za fitness kako bi poboljšali svoju poslovnu ponudu.


 


Tržište fitness opreme prema krajnjem korisnike


Tržište fitness opreme po regijama


Neki od ključnih igrača u analizi tržišta fitness opreme uključuju ICON Health & Fitness, Inc., Johnson Health Tech Co., Ltd., Anta Sports, Technogim S.p.A, Peloton, Nautilus, Inc., Core Health and Fitness, LLC, TRUE Fitness Technology, Inc., Impulse (Qingdao) Health Tech Co., Ltd. i Torque Fitness, LLC.


Ključne prednosti za dionike


• Ova studija pruža detaljnu analizu prilika na globalnom tržištu fitness opreme s trenutnim trendovima na tržištu opreme za fitness i budućim procjenama kako bi se razjasnili daljnja ulaganja na ovom tržištu.

• Izvješće pruža informacije o ključnim pokretačima, ograničenjima i prilikama s analizom učinka.

• Analiza ključnih tržišnih sudionika ilustrira njihovo interno poslovno okruženje.

• Analiza lanca vrijednosti industrije naglašava uključene bitne posrednike i razrađuje njihove uloge i dodanu vrijednost u svakoj fazi lanca vrijednosti.

• Daje se kvantitativna analiza tržišta u razdoblju 2020.-2028. kako bi se iskoristio potencijal tržišta.


Xplorer Vam nudi kompletan asortiman kvalitetnih uređaja za kućni fitness koje možete pogledati klikom OVDJE!