xplorerlife.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranica xplorerlife.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranica xplorerlife.hr kliknite na gumb "Razumijem".
Razumijem

Trening s girjama

4. prosinca 2017. 11:01:02 CET

Dolazi nam Božićno vrijeme koje je kao savršeno za uživanje u kolačima, slasticama i ostaloj ne toliko zdravoj hrani. Već se sada brinete o mogućim nakupljenim kilogramima preko ovih praznika? Odlično rješenje za gubitak nakupljenih masnih naslaga je trening sa Xplorer girjama.


Iako su popularne tek zadnjih nekoliko godina , girje nikako nisu novi rekvizit za vježbanje. Koriste se u Rusiji od sredine 20.stoljeća, bile su popularni rekvizit i u Americi, ali pravi preporod su doživjele zadnjih nekoliko godina popularizacijom fitnessa i zdravog načina življenja. Girja je stari tip ruskog utega napravljen od lijevanog željeza koji izgleda kao kugla sa drškom. U Xploreru imamo tri različite veličine girji: od 4kg, 20 kg i 24 kg.

Velika prednost giriji je ta što ne zauzimaju puno mjesta tako da s njima možete trenirati u svojoj kući, stanu, dvorištu ili vani na svježem zraku. Girje su odličan alat za razvoj opće snage, poboljšanje fizičke otpornosti, jačanje kralježnice i bolje držanje tijela kao i razvoj fleksibilnosti. Trening girjom je odličan za potrošnju kalorija, u sat vremena dobrog treninga je moguće potrošiti čak 1.500 kalorija,što je odlična zamjena za ponekad monotoni i statični cardio trening. Prednost girji nad klasičnim bučicama je ta što trening girjama zahtijeva korištenje više zglobova odjednom, što u konačnici znači da koristimo više različitih skupina mišića za vrijeme treninga. Kod treninga sa bučicom nam je centar ravnoteže u ruci, a kod girje nam je ravnoteža izvan šake, a to znači da se centar ravnoteže mijenja ovisno o tome kako držimo i pomičemo girju. Sve to čini naš trup i zdjelicu jačim, a na taj način razvijamo koordinaciju, balans i poboljšavamo naše motoričke sposobnosti. S girjama možemo raditi i osnovne statičke vježbe kao što su dead lift, squat, mrtvo dizanje…


Ako su vam, kao i meni dosadili jednolični treninzi u teretani, siguran sam da će vam trening sa girjama biti pravo osvježenje. Odlične su za početnike jer nam za ovakvu vrstu treninga nije potrebno veliko predznanje o fitnessu kao ni prijašnje iskustvo u vježbanju. Kod vježbanja sa girjom je dobra stvar to što ima jako puno mogućih varijacija za određenu vrstu treninga, a to nam treninge čini drugačijim i zanimljivijim , što je jako bitno za dugoročnu motivaciju za trening. U svakom slučaju, girje nisu slučajno postale izrazito popularan način vježbanja. Zbog današnjeg ubrzanog načina života velik broj ljudi nema vremena za odlazak u teretanu i brigu o vlastitom tijelu, tako da se zbog funkcionalnosti i fleksibilnosti sve više ljudi okreće girjama.


Ako se želite nagraditi ove praznike, ili ne znate što bi poklonili vašoj boljoj polovici koja već pola godine priča kako idući tjedan kreće trenirati, Xplorer girje su savršen izbor za vas. Uz Xplorer girje nije teško biti fit, vidimo se na treningu!


Autor: Jakov Barić