xplorerlife.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranica xplorerlife.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranica xplorerlife.hr kliknite na gumb "Razumijem".
Razumijem

Kako voziti hovershoes?

4. veljače 2019. 08:58:34 CET

Hovershoes ili adrenalinska zabava na dva odvojena kotača novi je oblik odlične zabave uz koje možeš izvoditi neograničen broj pokreta. Drugim riječima, hovershoes su unaprijeđena verzija hoverboarda. Uz hovershoes bi mogao lako postati nova zvijezda Youtube scene i netko koga će pratiti milijuni pratitelja. Ne, ne mislimo na snimanje svih urnebesnih padova hovershoesa. Doduše sad kad malo bolje razmislimo, ni to nije isključena opcija. Šalu na stranu, uz motor vrhunske jačine od 250W, moći ćeš postići brzinu od 12 km/h. S jednim punjenjem možeš prijeći do 10 km, a s obzirom na to da punjenje traje samo 2h, moći ćeš ih vrlo brzo napuniti i pripremiti ih za nove trikove. Ima li pravila kako se voze? Svakako. Mi ćemo ti dati par preporuka kako ostati siguran na njima, a ti si onda daj oduška pa kreni s izvođenjem pokreta.


Prije vožnje


Prije nego kreneš, provjeri jesu li uopće hovershoes uključene. Trebaš provjeriti stanje baterije, odnosno je li dovoljno napunjena za vožnju koju planiraš odraditi. Preporuka je da obučeš obuću s ravnom potplatom radi bolje ravnoteže tijekom vožnje.


Kako stati na hovershoes


Kao i na hoverboardu, najčešće se padovi početnika događaju kad se pokuša stati ili sići s hovershoesa. Prije nego počneš s vožnjom, ne bi bilo loše da pozoveš nekog da bude uz tebe, barem dok se ne navikneš. Kad se osjetiš sigurnijim, pokušaj bez pridržavanja stati na hovershoes i to tako da cijelim stopalom staneš prvo na jedan, a onda se brzo pridigneš i drugom nogom na drugi kotač.


Vožnja


Za početak, izvadi metlu znaš već iz čega. Pokušaj držati na početku jednaku razdaljinu između hovershoesa da ne bi došlo do nekontroliranog istezanja i „špage“. Nije loše baviti se gimnastikom, ali u ovom slučaju bolje ne nego da. Prebacivanjem težine tijela utjecat ćeš na svoju brzinu i na to je li ideš naprijed ili nazad. Tijekom cijele vožnje važno je biti opušten, barem u gornjem dijelu tijela. Zato metla van, a opuštenost unutra.