xplorerlife.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranica xplorerlife.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranica xplorerlife.hr kliknite na gumb "Razumijem".
Razumijem

Razvoj industrije uz proširenu stvarnost

20. kolovoza 2019. 13:36:45 CEST

Iako mnogi imaju percepciju korištenja proširene stvarnosti isključivo u igricama ili za neku drugu vrstu zabave, danas gotovo da ne postoji grana industrije koja se nije već susrela s proširenom stvarnosti. Prije smo pisali o benefitima proširene stvarnosti u medicini i turizmu i ostalim granama, a danas ćemo se zadržati na dobro poznatim brandovima koji su povezali svoje vlastite aplikacije s proširenom stvarnosti i tako „produbili“ iskustvo svojih potrošača s brandom.


Jack Daniel's je stvorio digitalnu verziju svoje destilerije. Sve što je potrebno korisniku za uživanje u procesu proizvodnje dostupno je na dohvat ruke putem aplikacije koja skenira Jack Daniel's etiketu i time pruži potpuno iskustvo svakom korisniku, bez obzira gdje se tko nalazi.


Lufthansa, najveća europska avio kompanija, programirala je aplikaciju proširene stvarnosti za prikaz instalacijskih procesa i drugih tehničkih specifikacija svim korisnicima zračnog prijevoza.


Butterfly Pavillon, muzej u Philadelphiji htio je posjetiteljima dodatno proširiti iskustvo i to je uradio uz pomoć proširene stvarnosti i to koristeći prvi interaktivni mural u muzeju. Uz pomoć aplikacije, korisnici bi trebali samo postaviti svoj uređaj ispred murala i tako uživati u 3D animaciji i videu unutar muzeja.